De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
11/8/2025
5
alles wordt goed opgevolgd en men zoekt naar oplossing voor mobiliteit of voor een herstelling
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/8/2025
4
Goed ontvangen, vlotte afspraak en service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/8/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
8/8/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/8/2025
5
Goed ontvangst, goede uitleg, zeer vriendelijk
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
6/8/2025
1
Bij ophaling van de wagen was er geld uit mijn wagen gehaald. Dit reeds gemeld en een korting gehad van xxx€incl btw voor m'n onderhoud van de wagen. Voor mij gaat het nog steeds om vertrouwen ook al was het ''maar'' xxx of xxx€ die uit de wagen verdwenen was. + Het klein onderhoud is prijzig..
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/8/2025
5
Alles okee en vlot verlopen!!!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/8/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/8/2025
5
Zeer tevreden, correcte afspraak en service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/8/2025
5
Top altijd vriendelijk en paraat met deskundige uitleg
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/8/2025
3
De afrekening vond ik heel hoog voor een klein onderhoud. Het feit dat ik de ruitensproeiersvloeistof helemaal vol had gedaan en dat er toch nog een liter op de afrekening stond, kon er niet bij voor mij! De ad blue was praktisch vol en ook deze werd aangevuld. Het is de eerste keer dat ik een Mercedes koop (weliswaar tweedehands) en ik ben voorlopig tevreden van de auto maar de rekening van het onderhoud is buiten proportie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/7/2025
5
Alle medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Naar gelang het probleem wordt men zo snel mogelijk geholpen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/7/2025
5
heel vriendelijk onthaal en snelle service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/7/2025
5
Heel vriendelijk personeel en concrete en vlotte afhandeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/7/2025
5
Alles vlot verlopen en heel vriendelijk personeel
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
25/7/2025
5
Ben nogmaals tevreden van de service. Groeten. xxx.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/7/2025
5
Perfect nagezien ook de kleine extra puntjes die ik gevraagd had
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/7/2025
5
Professioneel en gemaakte afspraken worden nagekomen. topservice!!!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
5
Vriendelijke ontvangst en een vlotte service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
5
Stipt,correct en vriendelijk
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
5
Stipt, correct, beleefd, professioneel
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
3
wagen moeten binnenbrengen maar na herstelling nog niet in orde.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
3
tevreden over de communicatie. die is correct.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/7/2025
1
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/7/2025
5
correcte, vlotte behandeling
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
10/7/2025
1
Nil the service is seleht
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2025
4
Zeer tevreden over de garage
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2025
5
aangenaam, goede ontvangst
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/7/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/7/2025
3
Beste, verkoop is prima, service is minder naar mijn mening, reeds 6 x gevraagd voor prijs 2 x elektrische Step XXX tot op heden geen enkele reactie. graag alsnog deze prijs. bvd
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
5
Super snel geholpen! Top!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
5
Super vriendelijk en alles tot in de puntjes geregeld
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/6/2025
5
Vlotte afspraak regeling en probleem ontkoppeling lijkt nu volledig opgelost.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2025
5
La responsable du service des utilitaires est très sérieuse dans son travail,le contact est très bien et la prise de rendez-vous rapide.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2025
4
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/6/2025
3
Sinds xxx de garage heeft overgenomen ben je geen persoon meer maar een nummer. De centrale om afspraken te maken is onvriendelijk en omslachtig. Is er een (winter/zomer) banden wissel afspraak dan meldt men op dat moment dat de banden vervangen moeten worden die er eigelijk op gelegd dienen te worden, wat voorzien kon zijn toen ze eraf gehaald werden het vorige seizoen. Nieuwe banden zijn dan niet op voorraad waardoor die afspraak tijdverspilling is en er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. En zo zijn er veel kleine dingen die sinds xxx in beeld is voor ontevredenheid zorgen. Dit is ook één van de grootste reden waarom ik, wanneer ik een nieuwe auto ga kopen, niet meer voor mercedes zal kiezen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
25/6/2025
5
Perfecte afspraak qua tijd en duur van werkzaamheden
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/6/2025
5
Vriendelijk en klantgericht een heel ander verhaal bij jullie dienst van de laadkaarten van Mercedes charge.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
alles was zeer goed dank u wel
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam. Zelfs wanneer de wagen van een andere dealership komt.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Kan niet klagen. Ze doen hun beste en soms is niet gemakkelijk moet soms beide geduldig blijven en alles komt uiteindelijk goed.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/6/2025
5
Denken mee met de klant en doen wat ze beloven!
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
10/6/2025
4
Na een eerdere zeer slechte ervaring vorig jaar (2024) waar ik op een leugenachtige manier door een medewerker bijna werd bedrogen, wil ik toch vandaag vooral de xxx een pluim geven voor de service dat ze leveren ! Bedankt xxx!!!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2025
5
Vriendelijk en correcte service ????
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
8/6/2025
5
Ik kon heel snel een afspraak maken. Vriendelijk personeel. Dezelfde dag de wagen al terug.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/6/2025
5
Super attent , er wordt tijd genomen voor de nogmaals gestelde vragen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Alles goed verlopen zoals afgesproken
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
prima aangaande service goede ontvangst en raadgeving
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/5/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/5/2025
5
Bij meerdere specifieke herstelling, contacteren ze de eigenaar
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/5/2025
5
Afspraak volledig nagekomen en alles was in orde !
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/5/2025
5
behulpzaam men kijkt voor een oplossing bij problemen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/5/2025
5
Vriendelijk onthaal en service volgens afspraak
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/5/2025
5
Ik ben zéér tevreden, alles verloopt prima
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/5/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/5/2025
4
Correcte behandeling, goeie communicatie met de klant.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
3
De ontvangst was goed maar de nodige herstelling aan mijn nieuw voertuig is nog altijd niet gebeurd. Er moet een vervangstuk besteld worden. Ik wacht al 2 weken op nieuws voor de uitnodiging op herstelling .
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Vriendelijk onthaal, service uitgevoerd zoals afgesproken!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Kennis en ervaring in huis. Wel hoge prijzen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/5/2025
4
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
13/5/2025
5
Heel goeie service en vriendelijke mensen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/5/2025
3
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
5
Zeer vriendelijk, vlotte service, duidelijke afspraken. Professionele omgeving waar je je toch onmiddellijk thuis voelt met persoonlijke benadering.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
4
een maand wachten voor een sensor vooraan in te steken dat is lang sensor al achter twee dagen binnen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
5
Onmiddellijk geholpen en goed geïnformeerd
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
1
probleem met nieuwe xxx werd na herhaaldelijke bezoeken nog steeds niet opgelost
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/5/2025
5
Je wordt vriendelijk ontvangen en vriendelijk geholpen, Afspraak gemaakt en als je wacht op je auto wordt je onmiddellijk geholpen, geen wachttijd
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/4/2025
1
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/4/2025
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
28/4/2025
3
Er werd een onderhoud gedaan , en daarbij hebben ze gezien da de achtervering een beetje lekt , er zou een nieuwe besteld worden maar heb er niets meer over gehoord na toch al een maand , ook wedr er beloofd dat me een copy van het factuur bezorgd zou worden maar ook nog niks van gehoord , Ik weet niet of dit normaal is die lange tijd ertussen maar heb er mijn gedacht toch over
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
28/4/2025
5
sinds meer als 30 jaar klant.altijd perfecte service. Dank aan xxx
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/4/2025
5
De afspraak is vlot gemaakt en het werk werd uitgevoerd tegen de afgesproken tijd. Alles OK
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/4/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/4/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/4/2025
5
Naar aanleiding van een paar gebreken, vastgesteld bij de periodieke autokeuring werd het nodige gedaan door xxx. Alles uitgevoerd conform de offerte. Duidelijke info op het moment van nazicht wat er diende gedaan te worden, ook qua prijs, zodat er geen verrassingen voor mij als klant waren. Top! Ook vriendelijk onthaal. Je voelt je echt als klant behandeld, en niet als een nummer. Is zeer aangenaam op die manier.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/4/2025
1
Jammer dat we zelf moeten bellen en een afspraak maken voor een garantie geval van een nieuwe wagen waarbij de breuk al bij aflevering al zichtbaar was. 1maand na levering te horen krijgen dat de onderdelen enkel voor de nieuwe wagens zijn, dit terwijl onze wagen ook een nieuwe is. 5maand na levering naar een andere vesteging gebeld en daar werd ons meegedeeld dat dit specifiek onderdeel in voorraad lag..... dan maar zelf een afspraak gemaakt. Deze werd dan wel goed opgevolgd en hersteld binnen de week.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
5
Altijd vriendelijke mensen. Alles wordt steeds gedaan in overleg met de klant. Echt klant is koning gevoel top garage.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
5
xxx biedt een zeer goede service. Doen steeds het mogelijke om alles zo spoedig mogelijk te herstellen. Absoluut aan te bevelen vooral mede door de vriendelijke medewerkere!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
5
Zoals steeds transparante communicatie en goede service!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/4/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
5
Zeer professioneel en vlot geholpen!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
4
De ontvangst en de uitvoering van het werk verliep heel vlot, éénmaal de nodige 'voorbereiding'. Alleen is het moeilijk om 'een afspraak' te krijgen via telefoon. Een weliswaar vriendelijke medewerker meldt geen afspraak te kunnen geven maar belooft een 'dossier' door te sturen dat moet worden ingevuld (nieuwe klant? oude klant maar andere wagen? Dit kreeg ik uiteindelijk niet waardoor ik zelf ter plaatse ben geweest om een afspraak te maken; De week erop kon ik de wagen binnenbrengen...vergt dus wel wat 'poespas' om uiteindelijk een afspraak te krijgen....
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/4/2025
1
Beste, Ik ben zeer correct behandeld geweest door de mensen die er werken, maar de prijzen die de firma vraagt zijn niet meer normaal. Ik vrees dat de firma xxx misbruikt begint te maken van hun monopolie positie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
5
Heel goede service en vriendelijke mensen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
1
Nieuwe auto was niet in orde. Toch voorrang verwacht. Aflevering was niet ok. Licht in laadruimte werkte niet. Niet leuk om te zien dat het binnenwerk volledig ontmanteld moest worden om het defect te vinden. En dat van een splinternieuwe auto. Zwak toch. Halve dag werk nodig en ik maar uren wachten in de donkere ruimte aan de koffiemachine. Ik moest zelf aandringen om tussendoor nieuws te krijgen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
5
Zeer vriendelijk service en goed geholpen. We hadden een lange tijd problemen met onze carplay en deze hebben ze terug in orde gebracht meteen nadat ze goedkeuring hadden van de hoofdzetel. Zeer blij met de service!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
5
Vriendelijk ontvangen, correcte communicatie en uitvoering
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/3/2025
5
Agréable acceuil, rapide et disponible
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
1
Ontzettend verschoten van de factuur ! Na het eerste jaar binnen gedaan omdat de banden te vlug versleten waren, gevolg : veringen kapot, niet in garantie + nieuwe banden moeten leggen. Laatste onderhoud rechterachterlicht vervangen, waarom ? Men koopt dan een nieuwe auto om de eerste jaren geen miserie te hebben !!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
5
Vlotte service bij verhelpen probleem. Ook duidelijke communicatie m.b.t. werk, prijs, tijdsduur etc..
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Vriendelijk ontvangen en meteen geholpen top service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
3
beleefd, vriendelijk, klantgericht, wanneer ze iets vaststellen wat niet voorzien was in de servicebeurt neemt men contact op voor overleg.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Goede service. Perfecte feedback. Snelle reparatie. Een garage met uitzonderlijk personeel waar een klant mens is en geen nummer
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Ik was stipt op tijd voor de afspraak Binnen de 20 was de bandenwissel uitgevoerd Top service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Ik kon het voertuig direct nalaten voor een test ivm waarschuwings signaal ivm ad blue dat bleef branden. Gezien het onze enige personen bus betreft was het belangrijk om zo snel mogelijk een diagnose te stellen. Een volgende afspraak moet nu binnenkort het probleem opgelost krijgen, dus daarover kan ik pas berichten binnen een paar dagen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/3/2025
4
Professionele en vriendelijke dienstverlening. Echter nog steeds onduidelijk wat en hoe een mankement ontstond.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
23/3/2025
5
de afspraak maken was vlot de ontvangst welkom en auto terug tegen het juiste tijdstip.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
4
alles is prima, eerst maakten ze een fout, maar daarna hebben ze het snel gecorrigeerd!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Zeer tevreden over de diensten van de garage. Zeer klantvriendelijk, duidelijk en correct.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
2
binnen gebracht om rem schijven te vervangen achteraan en ze hebben ze uitgeblazen en terug gestoken. bij afhaling maakte de wagen nog steeds hetzelfde geluid, gebeld naar de mercedes en daar zeiden ze dat dat normaal was uit ervaring wisten ze dat de remschijven veel geluid maakten en dat we zeker verder mochten rijden met de wagen. Na 2 weken wilde hij bijna niet meer remmen met als gevolg dat de remschijven al geschonden waren (ze hadden de verkeerde remmen bekeken!!!)
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Goede service en vriendelijk
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/3/2025
4
Goede service, maar ik zal moeten terug keren, probleem niet opgelost.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
përfect onthaal en correcte info qua timing
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Zeer vriendelijk, respectvol en als er vragen zijn worden die altijd beantwoord , naar onderhoud , facturatie , de garage met één waarde waar wij graag naar toe gaan met onze auto's
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Gevraagde diagnose werd nauwgezet uitgevoerd en mondde uit in een gedetailleerde werkplaatsofferte.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
4
Vlotte vriendelijke ervaring die mensen kunnen enkel maar uitvoeren wat ze kunnen Want als een onderdeel 22 maanden laat op zich wachten kunnen zij niets aan doen denk ik
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/3/2025
3
Stroef verlopen. Zowel het regelen van de vervangwagen als het laten opnemen van te herstellen zaken is niet altijd eenvoudig. Bij afhalen is er nooit zekerheid of alles gedaan zal zijn. Persoonlijk is mijn grootste klacht wel dat ik een degelijk uitgeruste xxx-klasse binnenbreng maar blijkbaar onmogelijk een normale personenwagen als vervangwagen kan krijgen. enkel een xxx of andere bestelwagen kan ik ontvangen omdat mijn wagen blijkbaar als bestelwagen wordt beschouwd. Ik heb daar nochtans een andere mening over en de medewerker destijds heeft ook zijn uiterste best gedaan om een xxx klasse als luxe wagen te omschrijven. De prijs was er zeker naar in elk geval.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
spijtig dat de vervangwagen niet meer gratis is
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
Snelle en correcte service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens