2/12/2024
5
Zeer goede service/kwaliteit
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/12/2024
3
na xxx km moest de versnellingsbak vervangen worden ! We hebben ons voertuig na meer dan 2 maanden teruggekregen. Het zal dus zeer de vraag zijn of we in de toekomst nog een mercedes zullen aanschaffen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2024
5
Correcte werkmannen zowel op xxx en xxx enz ... Top team ...
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
20/11/2024
2
de service is minder, je wordt gezien als nummertje in de rij
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
19/11/2024
2
slechte ervaring.wij hebben een onderhoudskontrakt en ons is gezegd dat alleen de banden hierin niet bijhoorden. ik ga met een defect dimlicht naar de garage en krijg een faktuur van xxx euro om dit te vervangen en ik had niet gevraagd om er een goude lamp in te plaatsen.ik vind dit schandalig
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
18/11/2024
5
Zeer vlot en professioneel geholpen. De uitgevoerde werken zijn ook van TOP-kwaliteit. Een aanbeveling, geen opmerkingen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/11/2024
5
deze keer zeer goede ontvangst
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/11/2024
5
Goed, correcte afspraak, op tijd vervangwagen aanwezig en bij afwerking van het onderhoud werd ik terug gecontacteerd dat de wagen kon afgehaald worden
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/11/2024
4
beleefd, afstandelijk, autistisch Om 07:45u auto afgeven, vervang wagen ontvangen (dik betalen), 's avonds na 16:00u berichtje auto klaar. wanneer je vraagt om de auto vb: om 14:00u terug te kunnen krijgen omdat je in de vooravond in xxx moet zijn. als je dan zelf om 15:00u belt of de auto klaar is moeten ze nog gaan checken hoe ver het onderhoud staat. 8u nodig voor een onderhoud??? inderdaad dan geraak je aan onderhoudsfacturen van €xxx en meer.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/10/2024
5
Super tevreden over de manier waarop de Facturatie na overzet op firma is verlopen. Tweemaal moeten langsgaan voor een fout in de computer was wel iets minder.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/10/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/10/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/10/2024
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/10/2024
5
Er was een probleem met een ABS-sensor. Dit is netjes binnen garantie opgelost.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
28/10/2024
5
Normaal ging de wagen op onderhoud naar collega's in xxx (waar hij is aangekocht) Vanwege niet mogelijk binnen de aangewezen tijdspanne, kwam ik bij jullie terecht. Alles perfect verlopen.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
28/10/2024
1
Jammer genoeg wilden ze me een nieuwe motor aansmeren. Kostprijs xxx€. Bestelwagen slechts 3 jaar oud. Ik ben naar een andere Mercedes garage geweest. Wel hersteld voor slechts xxx€. Spreekt voor zich dat mijn volgende bestelwagen niet meer bij jullie zal gekocht worden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/10/2024
2
Het probleem die ik heb aangegeven is en kon niet opgelost worden helaas. Hierdoor ben ik een ontevreden klant, helaas.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/10/2024
5
Een correcte garage, iedereen zeer vriendelijk en correct
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/10/2024
2
Ik heb al 4 à 5 malen laten mijn bestuurders tapijt laten vast zetten maar tot mijn spijt moet ik jullie vertellen dat de bevestiging ( druk speld ) terug los komt.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
15/10/2024
3
de service zal wel in orde zijn /minpunt:jullie zijn ontzettend duur
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/10/2024
5
xxx = DE Beste Mercedes-Benz dealer van xxx.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/10/2024
5
Ik ben zeer goed ontvangen en geholpen door het team in xxx. Ze hebben de wagen verschillende keren moeten nazien voor ze het problemm uiteindelijk konden oplossen (motor managment lampje bleef regelmatig opnieuw branden). Uiteindelijk hebben ze blijven zoeken en de katalysator vervangen (nieuwe wagen !) . Tot nu toe geen problemen meer.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/10/2024
5
Super , leuke en spontane medewerkers Die natuurlijk de juiste behandelingen uitgevoerd hebben . Oplossing hebben aangeboden en werkzaamheden uitgevoerd die in xxx niet juist of totaal niet uitgevoerd werden
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/10/2024
1
Ik ben xxx jaar klant bij xxx en heb xxx mercedes voertuigen ,maar de laatste herstellingen zij heel duur ,ondermaats en niet afgewerkt ! Fakturen waar onderdelen op staan van bijna xxx euro die ze niet geplaatst hebben ,nieuw lamp in mijn xxx en kapje van de koplamp niet teruggeplaatst met de gevolgen beschadigde koplamp binnenin .Ik overweeg om een andere garage te kiezen .
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/10/2024
1
Ik vind het eigenlijk niet meer normaal dat ik voor een onderhoud (B)van een xxx Klasse xxxEUR moet betalen waarvan enkel achterste remblokken en ruitenwissers vooraan als extra dienen vervangen te worden ! Ik vind dit er los over !
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/10/2024
5
Uiterst vriendelijke persoonlijke service. Naast het voorziene onderhoud werd de wagen netjes gewassen terug afgegeven !
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/10/2024
5
alles was zoals afgesproken
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/10/2024
4
Très bon responsable atelier en la personne de xxx Il est regrettable de se voir facturer 2 litres de liquide de refroidissement 1/pas de voyant affiché 2/voudrait dire que le vase d'expansion été vide/si consommation de litre de liquide de refroidissement c'est qu'il y a un problème et dans ce cas le véhicule est sous garantie
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/10/2024
5
Vertrouwelijk, professioneel, kwalitatief
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/10/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/9/2024
5
Zoals gewoonlijk heel tevreden met de geboden service.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
30/9/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/9/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/9/2024
4
Vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/9/2024
4
Alles uitgevoerd zoals gevraagd. Echter blijft Mercedes achter met updates om de radio-fout op te lossen. Iets wat we bij andere merken niet zien.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/9/2024
2
oprecht? Wel sedert de overname is het een zeer dure aangelegenheid geworden op hier nog het onderhoud van onze vloot te laten doen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/9/2024
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/9/2024
5
goed geholpen. to the point en conform afspraak
Beste klant,
Dank u voor deze mooie beoordeling. Dit motiveert ons enorm.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/9/2024
4
Prima , vriendelijke en vlotte bediening .
Beste klant,
We waarderen uw 4-sterren beoordeling. We blijven ons best doen om uw verwachtingen te overtreffen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/9/2024
1
Werken zonder toestemming uitvoeren en belachelijke prijzen. Lakprobleem na 2 j nog steeds geen oplossing
Beste klant,
Het spijt ons dat uw ervaring niet optimaal was. We nemen snel contact met u op om dit te bespreken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/9/2024
4
vriendelijk en goede service maar wel prijzig jammer genoeg daar door zijn er veel mensen hoor ik die mercedes links laten liggen omdat de onderhoud zo hoog is en in andere garage waar ze ook aan mercedes werken 30% goedkoper is
Beste klant,
Dank voor de 4-sterren beoordeling. We werken eraan om u de volgende keer een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/9/2024
4
Beter dan vroeger. Ik merk het.
Beste klant,
We waarderen uw 4-sterren beoordeling. We blijven ons best doen om uw verwachtingen te overtreffen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/9/2024
5
wagen toonde 2x maal motorstoring, de derde maal heb ik de wagen mogen binnen brengen en hebben ze in garantie de roetfilter vervangen, dit noem ik klantgerichtheid.
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/9/2024
1
Gebeld voor een afspraak vast te leggen voor onderhoud. 1.lange wachttijden om een afspraak te krijgen 2. Speciaal gebeld om uit te leggen dat de remmen piepen en de handrem moest aangespannen worden. Gingen ze extra noteren om te controleren en is niet gebeurd. Wagen binnen gebracht op afgesproken datum en niets veranderd. Nu nog steeds piepende remmen en nog steeds de handrem die niet werkt. Ik moest er maar eens mee binnenkomen zeiden ze maar aangezien ik ramen wasser ben heb ik totaal geen tijd om die camionet te brengen want ik ben van smorgens tot savonds op baan.
Beste klant,
Onze excuses voor de slechte ervaring. We zullen dit intern bespreken en direct contact met u opnemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/9/2024
5
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/9/2024
1
operatieprobleem niet opgelost
Beste klant,
Het spijt ons dat uw ervaring niet optimaal was. We nemen snel contact met u op om dit te bespreken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/9/2024
1
Beste klant,
Dank voor uw feedback. We bespreken dit intern en komen spoedig bij u terug.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/9/2024
4
goede service vriendelijk personeel
Beste klant,
Dank u voor de beoordeling. We streven ernaar om u in de toekomst een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/8/2024
4
zeer vriendelijk en duidelijke communicatie
Beste klant,
Dank u voor de 4-sterren beoordeling. We streven ernaar om u de volgende keer een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/8/2024
1
De laatste keer dat ik ij jullie nieuwe banden heb laten steken heb ik drie en een half uur moeten wachten. En dat vind ik spijtig
Beste klant,
Het spijt ons dat uw ervaring niet optimaal was. We nemen snel contact met u op om dit te bespreken.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
20/8/2024
5
Goede service, alles verloopt vlekkeloos.
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/8/2024
5
Goede, snelle, professionele service
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/8/2024
5
Alles verliep naar wens. Niets dan lof
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/8/2024
5
Alweer zeer professioneel ontvangen en de gevraagde werkzaamheden waren netjes en op tijd uitgevoerd!
Beste klant,
Bedankt voor deze 5-beoordeling. We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/8/2024
3
Zeer moeilijk om een telefonisch afspraak te maken. Een ramp om de juiste man aan de lijn te krijgen.
Beste klant,
We waarderen uw commentaar. Onze verantwoordelijke zal dit verder opvolgen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
13/8/2024
5
Een zeer goede ontvangst en service gekregen, doe zo verder
Beste klant,
Uw getuigenis maakt ons erg blij. Ons team zal dit met veel plezier vernemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/8/2024
5
Er diende een reparatie gedaan aan een interieur element en een technisch stuk met betrekking tot de motor moest vervangen worden. Alles volgens afspraak en perfect uitgevoerd
Beste klant,
Dergelijke beoordeling geeft ons motivatie om ervoor te blijven gaan.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/8/2024
1
Triestig dat jullie constructie fout niet hersteld wordt
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. We nemen contact met u op om dit probleem op te lossen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/8/2024
1
De afspraak maken ging supervlot, onthaal was vriendelijk communicatie ging heel goed. Alleen de kwaliteit van de werken trok op niks. de bouten van de remklauw stonden niet vast en er ontbrak een bout. Zou nooit mogen gebeuren de remmen,ophanging,... zou zeker extra gecontroleerd moeten worden dat de werken gedaan zijn. Kan een gevaarlijke situatie veroorzaken.
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. We nemen contact met u op om dit probleem op te lossen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
6/8/2024
5
Beste klant,
Uw tevredenheid over onze service doet ons deugd. Dank u wel.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/7/2024
5
Heel sympathieke medewerker, misschien wel de meest sympathieke die er rond loopt in Ieper. ????
Beste klant,
Zulke motiverende feedback is altijd fijn om te horen. Dank u wel!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/7/2024
5
Alles verlopen zoals gepland
Beste klant,
Zo'n inspirerende feedback geeft ons extra motivatie om door te gaan. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/7/2024
2
Beter gevoel bij garage in xxx, Ik denk terug om naar xxx te gaan.
Beste klant,
Dank voor uw eerlijke feedback. We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/7/2024
5
Snel correct en oplossingsgericht
Beste klant,
Dank u voor deze mooie beoordeling. Dit motiveert ons enorm.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/7/2024
5
Zeer slecht en onbeschoft
Beste klant,
Wat een lovende woorden. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/7/2024
3
Ik vond het een grote gepeperde rekening.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar onze service te verbeteren en nemen binnenkort contact met u op.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
29/7/2024
5
Heel behulpzaam en vriendelijk
Beste klant,
Bedankt voor deze 5-beoordeling. We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/7/2024
4
Best wel tevreden van de medewerkers die mij goed hebben ingelicht mbt de gebreken die mijn wagen had.Bij opsturen factuur hadden ze per ongeluk tweemaal hetzelfde aangerekend.Na telefonisch contact met hen is dit zeer snel geregeld met de extra excuses erbij.
Beste klant,
Dank voor de 4-sterren beoordeling. We werken eraan om u de volgende keer een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/7/2024
5
Beste klant,
Bedankt voor deze 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/7/2024
4
Service bij xxx was prima in orde , de factuur daartegen (xxx € excl. BTW + nog wat extraatjes ?) was overdreven hoog , dit voor een eerste onderhoud na xxx jaar met maar xxx km !! Ik had voor mijn vorige xxx een onderhoudscontract afgesloten en die is pas na xxx jaar binnen gemoeten of na xxx km , toch raar niet !!?
Beste klant,
Dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer een 5-sterren ervaring te kunnen bieden.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
22/7/2024
4
Beste klant,
Dank voor de 4-sterren beoordeling. We werken eraan om u de volgende keer een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/7/2024
3
Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen uw opmerkingen en streven naar verbetering.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/7/2024
4
Goede ontvangst en degelijke uitleg.
Beste klant,
Dank voor de 4-sterren beoordeling. We werken eraan om u de volgende keer een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/7/2024
5
Bij een vraag krijg je een heel goede uitleg, vlotte bediening en een heel goede service
Beste klant,
Mooi is dat. Dat maakt ons fier en enthousiast, bedankt.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/7/2024
1
Dit is de 2de keer dat ik een negatieve ervaring heb sinds het xxx is geworden, er werd niet uitgevoerd wat door mij werd gevraagd, nochtans is men op de hoogte dat ik de bestelwagen nodig heb. Bij ontvangst faktuur staan er dingen vermeld die niet werden uitgevoerd, (2de maal) Er werd niet opgebeld wanneer de wagen klaar was, vroeger was dit wel het geval. Een net gepoetst interieur van de wagen werd terug gegeven met vuile voetafdrukken aan de bestuurderskant, vroeger deed men een nap over de zetel + grondbescherming. Nochtans is het personeel hetzelfde gebleven, vreemd. Ik voel me verplicht uit te kijken naar een andere Mercedes specialist.
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. We nemen contact met u op om dit probleem op te lossen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
5
Beste klant,
Uw tevredenheid over onze service doet ons deugd. Dank u wel.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
3
Matig, voor uitlijning banden moest ik ergens anders gaan ! Aankoop nieuwe banden .
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar onze service te verbeteren en nemen binnenkort contact met u op.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
5
Enige negatief punt is de lange wachttijd tussen afspraak en onderhoud. Vriendelijk onthaal, correct aflevering wagen.
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
2
Heb drie maal terug moeten gaan voor het in orde was.
Beste klant,
Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet naar wens was. We hebben onze directie hiervan op de hoogte gebracht.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
5
Superbe concession, l'accueil et l'écoute du client y sont excellents, notamment au service après vente
Cher client,
Votre satisfaction à l'égard de notre service nous réjouit. Nous vous remercions.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
4
Beste klant,
Dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer een 5-sterren ervaring te kunnen bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
1
SLECHTE ERVATING AFSPRAKEN WORDEN NIET OPGEVOLGD
Beste klant,
Onze excuses voor de slechte ervaring. We zullen dit intern bespreken en direct contact met u opnemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2024
5
Alles verliep zoals gepland geen opmerkingen goed gewerkt
Beste klant,
Uw getuigenis maakt ons erg blij. Ons team zal dit met veel plezier vernemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
8/7/2024
5
Niet anders als vroeger. Top service
Beste klant,
Dergelijke beoordeling geeft ons motivatie om ervoor te blijven gaan.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/7/2024
5
Bij xxx werd ik snel en juist geholpen
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
2/7/2024
4
Goede service, vriendelijk ontvangen.
Beste klant,
Bedankt voor deze 4 sterren. We werken eraan dat u in de toekomst een 5-sterren ervaring kunt beleven.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/7/2024
4
vriendelijk, correct, duur.
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier, we werken eraan u in de toekomst een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/7/2024
4
Beste klant,
• Dank u voor de 4-sterren beoordeling. We streven ernaar om u in de toekomst een 5-sterren ervaring te bezorgen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/7/2024
5
Beste klant,
Uw getuigenis maaakt ons erg blij. Ons team zal dit met veel plezier vernemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/7/2024
4
Beste klant,
De 4-sterren beoordeling doet ons plezier, wij werken eraan u een 5-sterren ervaring te bieden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/7/2024
5
Top service, zeer goed onthaal, verkreeg alle inleg wat essentieel was.
Beste klant,
Bedankt voor deze 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/6/2024
5
Beste klant,
Bedankt voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/6/2024
5
probleem zelfde dag nog opgelost!
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/6/2024
4
Cher client,
Nous vous remercions pour votre évaluation 4 étoiles. Nous nous efforçons de vous offrir une expérience 5 étoiles la prochaine fois.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens