12/4/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
5
Zeer professioneel en vlot geholpen!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
4
De ontvangst en de uitvoering van het werk verliep heel vlot, éénmaal de nodige 'voorbereiding'. Alleen is het moeilijk om 'een afspraak' te krijgen via telefoon. Een weliswaar vriendelijke medewerker meldt geen afspraak te kunnen geven maar belooft een 'dossier' door te sturen dat moet worden ingevuld (nieuwe klant? oude klant maar andere wagen? Dit kreeg ik uiteindelijk niet waardoor ik zelf ter plaatse ben geweest om een afspraak te maken; De week erop kon ik de wagen binnenbrengen...vergt dus wel wat 'poespas' om uiteindelijk een afspraak te krijgen....
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/4/2025
1
Beste, Ik ben zeer correct behandeld geweest door de mensen die er werken, maar de prijzen die de firma vraagt zijn niet meer normaal. Ik vrees dat de firma xxx misbruikt begint te maken van hun monopolie positie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
5
Heel goede service en vriendelijke mensen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
1
Nieuwe auto was niet in orde. Toch voorrang verwacht. Aflevering was niet ok. Licht in laadruimte werkte niet. Niet leuk om te zien dat het binnenwerk volledig ontmanteld moest worden om het defect te vinden. En dat van een splinternieuwe auto. Zwak toch. Halve dag werk nodig en ik maar uren wachten in de donkere ruimte aan de koffiemachine. Ik moest zelf aandringen om tussendoor nieuws te krijgen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
5
Zeer vriendelijk service en goed geholpen. We hadden een lange tijd problemen met onze carplay en deze hebben ze terug in orde gebracht meteen nadat ze goedkeuring hadden van de hoofdzetel. Zeer blij met de service!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
5
Vriendelijk ontvangen, correcte communicatie en uitvoering
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/3/2025
5
Agréable acceuil, rapide et disponible
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
1
Ontzettend verschoten van de factuur ! Na het eerste jaar binnen gedaan omdat de banden te vlug versleten waren, gevolg : veringen kapot, niet in garantie + nieuwe banden moeten leggen. Laatste onderhoud rechterachterlicht vervangen, waarom ? Men koopt dan een nieuwe auto om de eerste jaren geen miserie te hebben !!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
5
Vlotte service bij verhelpen probleem. Ook duidelijke communicatie m.b.t. werk, prijs, tijdsduur etc..
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Vriendelijk ontvangen en meteen geholpen top service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
3
beleefd, vriendelijk, klantgericht, wanneer ze iets vaststellen wat niet voorzien was in de servicebeurt neemt men contact op voor overleg.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Goede service. Perfecte feedback. Snelle reparatie. Een garage met uitzonderlijk personeel waar een klant mens is en geen nummer
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Ik was stipt op tijd voor de afspraak Binnen de 20 was de bandenwissel uitgevoerd Top service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
4
Ik kon het voertuig direct nalaten voor een test ivm waarschuwings signaal ivm ad blue dat bleef branden. Gezien het onze enige personen bus betreft was het belangrijk om zo snel mogelijk een diagnose te stellen. Een volgende afspraak moet nu binnenkort het probleem opgelost krijgen, dus daarover kan ik pas berichten binnen een paar dagen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/3/2025
4
Professionele en vriendelijke dienstverlening. Echter nog steeds onduidelijk wat en hoe een mankement ontstond.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
23/3/2025
5
de afspraak maken was vlot de ontvangst welkom en auto terug tegen het juiste tijdstip.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
4
alles is prima, eerst maakten ze een fout, maar daarna hebben ze het snel gecorrigeerd!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Zeer tevreden over de diensten van de garage. Zeer klantvriendelijk, duidelijk en correct.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
2
binnen gebracht om rem schijven te vervangen achteraan en ze hebben ze uitgeblazen en terug gestoken. bij afhaling maakte de wagen nog steeds hetzelfde geluid, gebeld naar de mercedes en daar zeiden ze dat dat normaal was uit ervaring wisten ze dat de remschijven veel geluid maakten en dat we zeker verder mochten rijden met de wagen. Na 2 weken wilde hij bijna niet meer remmen met als gevolg dat de remschijven al geschonden waren (ze hadden de verkeerde remmen bekeken!!!)
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Goede service en vriendelijk
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/3/2025
4
Goede service, maar ik zal moeten terug keren, probleem niet opgelost.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
përfect onthaal en correcte info qua timing
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Zeer vriendelijk, respectvol en als er vragen zijn worden die altijd beantwoord , naar onderhoud , facturatie , de garage met één waarde waar wij graag naar toe gaan met onze auto's
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Gevraagde diagnose werd nauwgezet uitgevoerd en mondde uit in een gedetailleerde werkplaatsofferte.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
4
Vlotte vriendelijke ervaring die mensen kunnen enkel maar uitvoeren wat ze kunnen Want als een onderdeel 22 maanden laat op zich wachten kunnen zij niets aan doen denk ik
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/3/2025
3
Stroef verlopen. Zowel het regelen van de vervangwagen als het laten opnemen van te herstellen zaken is niet altijd eenvoudig. Bij afhalen is er nooit zekerheid of alles gedaan zal zijn. Persoonlijk is mijn grootste klacht wel dat ik een degelijk uitgeruste xxx-klasse binnenbreng maar blijkbaar onmogelijk een normale personenwagen als vervangwagen kan krijgen. enkel een xxx of andere bestelwagen kan ik ontvangen omdat mijn wagen blijkbaar als bestelwagen wordt beschouwd. Ik heb daar nochtans een andere mening over en de medewerker destijds heeft ook zijn uiterste best gedaan om een xxx klasse als luxe wagen te omschrijven. De prijs was er zeker naar in elk geval.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
spijtig dat de vervangwagen niet meer gratis is
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
Snelle en correcte service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2025
5
Aangenaam en begripvol met de nodige verduidelijking
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/2/2025
4
xxx a été reçu rapidement pour solutionner le problème.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
5
Kwam van autokeuring. Rode kaart,omdat mijn ruitenwissers plotseling blokkeerden. Was eigenlijk bij xxx langs gekomen om afspraak te maken voor herstelling. Zij stelden voor om dit onmiddellelijk te herstellen. Wat een service. Op een half uurtje was het euvel verholpen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
5
Iedereen beleefd, en op een professionele vraag krijg je steeds een antwoord op het gevraagde,
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
4
Heel tevreden en vriendelijke bediening.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
3
Zeker niet tevreden van Mercedes dat, na nazicht van de lichten (2x), de lichten totaal niet goed geregeld zijn en niet door de keuring kan (2x). Buiten het probleem van de keuring gerekend is er ook geen goed zicht in het donker omdat de lichten naar beneden gericht zijn. Hopelijk zal het bij de 3de maal in orde zijn! Het licht niet aan het atelier, wel aan de constructie van de auto. De bediening en de dienstverlening in de garage in xxx is prima, zeer vriendelijk en behulpzaam team.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar onze service te verbeteren en nemen binnenkort contact met u op.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
5
Beste klant,
Zo'n motiverende feedback doet altijd plezier, hartelijk dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2025
2
factuur was niet correct, zaken aangerekend die niet werden uitgevoerd. Na melden wel een creditnota gekregen.
Beste klant,
Dank voor uw eerlijke feedback. We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2025
5
Professioneel met persoonlijke aanpak.
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
8/2/2025
3
Daar mijn voertuig 4 jaar was ,heb ik hem laten controleren voor techn.keuring en winterbanden plaatsen,maar bij ophaling : meneer uw winterbanden zijn versleten u geraakt niet door de technische kontrole.Waarom bellen ze mij dan niet op , meneer ga eerst met u zomerbanden en kom terug voor uw winterbanden te plaatsen.Dus heb ik 2 keer een bandenwissel moeten betalen.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar onze service te verbeteren en nemen binnenkort contact met u op.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/2/2025
5
Altijd zeer vriendelijk onthaald en correct opgevolgd. Vlotte samenwerking. Zeer tevreden.
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
1
Beste klant,
Het spijt ons dat uw ervaring niet optimaal was. We nemen snel contact met u op om dit te bespreken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
5
Allemaal superbeleefd en zeer behulpzaam.
Beste klant,
Zulke motiverende feedback is altijd fijn om te horen. Dank u wel!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
5
goede onderhoudsservice , na 2tal weken nog klein probleempje dat snel en kosteloos werd opgelost afspraak werd gemakkelijk ingepland en we kregen belletje wanneer klaar
Beste klant,
Wat een geweldige beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent en danken u hartelijk.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
5
Correct, beleefd en vooral efficiënt
Beste klant,
Zulke motiverende feedback is altijd fijn om te horen. Dank u wel!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
4
Vriendelijk onthaal en correct behandeld
Beste klant,
Hartelijk dank voor de 4 sterren. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten om nog beter te worden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
5
Vriendelijk en professioneel onthaal
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2025
5
Ben zeer tevreden, een vlotte service
Beste klant,
Bedankt voor deze 5-beoordeling. We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2025
1
Er werd niet gedaan wat er verwacht werd na duidelijke afspraken.
Beste klant,
Onze excuses voor de slechte ervaring. We zullen dit intern bespreken en direct contact met u opnemen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2025
5
Steeds een vlotte en vriendelijke afhandeling. dE voor en na communicatie steeds duidelijk en wat van een service punt verwacht kan worden. Echter is dit niet altijd evident en verdiend dit een extra pluim.
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2025
5
correcte manier van werken
Beste klant,
Uw tevredenheid over onze service doet ons deugd. Dank u wel.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/1/2025
3
De rembekrachtiger moest vervangen worden, bij het terug afleveren van de wagen zat er 3 cm speling op het rempedaal, en brandden er verschillende waarschuwingslichtjes op het dashbord, dus één van onze medewerkes terug aangemeld , resultaat, afspraak in xxx, een maand later, dan ben ikzelf als uitbater van de zaak teruggeweest, en hebben ze dit toch direct opgelost .
Beste klant,
We waarderen uw commentaar. Onze verantwoordelijke zal dit verder opvolgen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/1/2025
1
xxx euro kosten zonder iets te laten weten nooit geen Mercedes nog
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. We nemen contact met u op om dit probleem op te lossen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/12/2024
5
Zeer vlotte oplossing voor een kleine herstelling onder waarborg, top service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/12/2024
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
4
Afspraak maken ging vlot,ophalen en afhalen voertuig ging vlot. Zeer vriendelijk onthaal.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
1
Dit is nu de eerste maal in ruim dertig jaar ervaring met het servicepunt. De diagnose roetfilter gebroken is totaal verkeerd. Het probleem werd opgelost met een reinigingsvloeistof toe te voegen. Kostprijs xxx euro ipv de offerte van Mercedes van over de xxx euro.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Zeer tevreden, zeer vriendelijk en op al ons vragen die we stelden kregen we een vriendelijk antwoord terug, ook de service aan de auto is helemaal in orde, waarvoor dank
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Zeer snelle oplossing gehad voor een issue met mijn navigatie. Top service!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Sensationell schneller und kompetenter Service - in einer Notlage - am gleichen Tag
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/12/2024
1
Ze hebben steeds minder ervaring
Beste klant,
Onze excuses voor de slechte ervaring. We zullen dit intern bespreken en direct contact met u opnemen.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
6/12/2024
2
Er is op voorhand niet juist geïnformeerd over de prijs die ik zou betalen
Beste klant,
Dank voor uw eerlijke feedback. We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/12/2024
5
Beste klant,
Uw tevredenheid over onze service doet ons deugd. Dank u wel.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
3/12/2024
5
Vlot, correct en vriendelijk
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/12/2024
5
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze 5-sterren beoordeling. Uw complimenten motiveren ons enorm.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/12/2024
5
Zeer goeie service, zeer vriendelijke mensen .
Beste klant,
Mooi is dat. Dat maakt ons fier en enthousiast, bedankt.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/12/2024
5
Le service et l'accueil de cette concession y sont bien meilleurs qu'en France
Cher client,
Votre satisfaction à l'égard de notre service nous réjouit. Nous vous en remercions.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/12/2024
5
Zeer goede service/kwaliteit
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/12/2024
3
na xxx km moest de versnellingsbak vervangen worden ! We hebben ons voertuig na meer dan 2 maanden teruggekregen. Het zal dus zeer de vraag zijn of we in de toekomst nog een mercedes zullen aanschaffen.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar onze service te verbeteren en nemen binnenkort contact met u op.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
5
Beste klant,
Zulke motiverende feedback is altijd fijn om te horen. Dank u wel!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
5
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze 5-sterren beoordeling. Uw complimenten motiveren ons enorm.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2024
5
Correcte werkmannen zowel op xxx en xxx enz ... Top team ...
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
20/11/2024
2
de service is minder, je wordt gezien als nummertje in de rij
Beste klant,
Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet naar wens was. We hebben onze directie hiervan op de hoogte gebracht.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
19/11/2024
2
slechte ervaring.wij hebben een onderhoudskontrakt en ons is gezegd dat alleen de banden hierin niet bijhoorden. ik ga met een defect dimlicht naar de garage en krijg een faktuur van xxx euro om dit te vervangen en ik had niet gevraagd om er een goude lamp in te plaatsen.ik vind dit schandalig
Beste klant,
Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet naar wens was. We hebben onze directie hiervan op de hoogte gebracht
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
18/11/2024
5
Zeer vlot en professioneel geholpen. De uitgevoerde werken zijn ook van TOP-kwaliteit. Een aanbeveling, geen opmerkingen.
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
18/11/2024
5
deze keer zeer goede ontvangst
Beste klant,
Wat een mooi compliment. Dit maakt ons trots en enthousiast. Bedankt!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/11/2024
5
Goed, correcte afspraak, op tijd vervangwagen aanwezig en bij afwerking van het onderhoud werd ik terug gecontacteerd dat de wagen kon afgehaald worden
Beste klant,
We stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs. Dank u voor de feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/11/2024
4
beleefd, afstandelijk, autistisch Om 07:45u auto afgeven, vervang wagen ontvangen (dik betalen), 's avonds na 16:00u berichtje auto klaar. wanneer je vraagt om de auto vb: om 14:00u terug te kunnen krijgen omdat je in de vooravond in xxx moet zijn. als je dan zelf om 15:00u belt of de auto klaar is moeten ze nog gaan checken hoe ver het onderhoud staat. 8u nodig voor een onderhoud??? inderdaad dan geraak je aan onderhoudsfacturen van €xxx en meer.
Beste klant,
We waarderen uw 4-sterren beoordeling. We blijven ons best doen om uw verwachtingen te overtreffen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens